perjantai 12. helmikuuta 2010

Virkkaa ja purkaa

Tänään puran sen mitä eilen virkkasin koska en ole tyytyväinen. Ihanaa ettei ole ketään sanomassa ettei saisi purkaa. Minusta tämä on ihan kivaa. Muuten ei opi kuin kokeilemalla.
No, minä sitten istuin ja vetelin lankaa kerälle kun koira tuli tuohon viereen ja tökki mua kuonollaan.
*puuk puuk, pääsiskö sykkyyn*
"Ai, tuukko sykkyyn?", kysyin minä lankojeni keskeltä.
Siihen se sitten mönki onnellisena, ei näyttäneet langat paljoa haittaavan.

Yhden asian minun on pakko kysyä teiltä. Pitäisikö, tai olisiko suorastaan suotavaa muuttaa blogin ulkonäköä? Onko tämä synkkä runoihmisen blogi virkkuukuville arvoisensa paikka?

2 kommenttia:

  1. Musta (heh...) mustuus ei haittaa. Tässäkään merkinnässä väriä vaihteleva teksti ei pääsisi oikeuksiinsa, jos sen taustalla olisi jokin muu väri. Väriteksti on muuten kiva yksityiskohta, piti sanomani!

    Toisaalta ulkoasun vaihtaminen voi piristää sua, kun kirjoitat blogiasi. Mulle ainakin kävi niin. :) Musta väri ei mielestäni tee hallaa virkkuukuville.

    This is only my opinion.

    Syön parhaillaan penkkarikarkkieni parhaita makuja pois. :P

    VastaaPoista
  2. hahah, parhaat päältä! :D

    hyvä sitten. eli voin hyvillä mielin vaihtaa jos tuntuu siltä mutta pakko ei ole. thanks for opinion.

    VastaaPoista