maanantai 14. helmikuuta 2011

Vauva!

Huomenna koittaa se (tili-)päivä, että tilaan itselleni modattavan reborn-vauvan bountifulbaby.comista. Tämä on varmasti melkein yhtä kivaa kun oikeasti raskaana oleminen. Tai ehkä vielä kivempaa tähän elämäntilanteeseen, nimittäin tuleva uusi vauvani ei siis huuda eikä kakkaa eikä herätä yöllä. Tähän mennessä olen ostanut yhden bodyn, sukat ja virkannut tumput (jotka näätte sitten myöhemmin). Ehkä menen lähipäivinä kirpputorille tutustumaan vauvanvaatetarjontaan... Lisäksi olen kahlannut kymmenet reborn-tutorialvideot läpi hiusten istuttamisesta maalaukseen. Odotan innolla odotusaikani loppumista että saan alkaa synnyttämään häntä maailmaan! ;D

Tiedän kyllä että olen joidenkin ihmisten mielestä erikoinen nukkeintoni takia, mutta ei se haittaa. Jotkut pidättelevät ollakseen normaaleita, mutta minä olen rehellisesti erikoinen! Erikoisuus kunniaan!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti