torstai 16. huhtikuuta 2009

Sukat oli tekosyy, ja nyt rekorderlig.

sanoin ettei ole kirjoittamisolo. en huijannut. silloin ei ollut. en tykkää loppusoinnuista. mutta ehkä pitäis tykätä. tai ei tietenkään pitäisi. jos en ole nyt loppusoinnullinen, niin en ole. monta kliseistä asiaa on olemassa ja minä en halua olla yksi niistä. halusin saada jotain aikaan, mutta mä haluan saada aikaan vaan oman elämäni. koska mitä mä muuta tarvin ku oman elämäni. jos mä saan jonkun hymyilemään tai miettimään siinä sivussa, niin kivahan se olis. mutta mitä sitten, onnellisuus on se asia johon aion pyrkiä, vielä kun täällä ollaan. oma onnellisuus, ja sitten toisten. ehkä toi nyt lukemani kirja vaikuttaa muhun, mutta sanon silti: helvettiin kaikki suorittaminen. minä, minä eikä suorituksia. ja sinä.

ja sanon vielä. hämärää. varsin hämärää tänään. onnellisia kipinöitä ja vittula. onnellisia kipinöitä, ja niiden keskellä minä tunsin itseni viivaksi. tiedättehän, __ . minä, joka en puhunut, mutta matkalla ajattelin. mutta tänään en ole suinkaan niin säälittävä, että olisin puhunut jälkikäteen, ei. (helvettiin kaikki jälkikäteen puhuminen.) mutta tiedätekö mitä. vaikka tänään olinkin viiva, __ , niin matkalla ajattelin. ajattelin, että en ole muotissa. en ole muotissa! ajatelkaa. mikä suuri valaistus.

enkä mä mitään ajattele kun kirjoitan, kun mä vaan kirjoitan, sitten kun kirjoittaa, ei tarvi ajatella ja silti tulee asiat käytyä läpi, ajatelkaa sitä, ja minähän kirjoitan, ja sitten te luette niitä, ja käännätte päätänne niin kuin koira kun se kuulee tutun sanan, sillä niin koirat tekee, ainakin meidän, varsinkin jos pitää hassua ääntä, sitten se tulee antamaan pusun, tai sitten, kun se ei ymmärrä, niin se kääntää päätä, ehkä tekin käännätte päätä siksi, että ette ymmärrä, ehkä se on vain helpottavaa, sillä mitä siitäkin tulisi, jos kaikki ymmärtäisi, no ei yhtään mitään ja useimmat ei ymmärräkään, eikä sillä oikeastaan ole väliäkään, koska jos kysyy mitä kuuluu, ja minä vastaan etten tiedä, mutta se kysyi oikeasti, ja minä kerroin oikeasti, niin siinä se ymmärrys tulee, jos kysyy sydämestään, ja minä vastaan sydämestäni, niin mitä väliä millään muulla, siis sillä meneekö kaikki kirjoittamani aivoihin, ja kyllä minä huomaan, että yrität saada minua olemaan välttämättä kosketusta, tai sitten se on Jumala, mutta joku se on, sillä sinä tiedät kyllä mikä minä olen, ja minä tiedän että sinä tiedät, eli tässä täytyy olla jokin suunnitelma, mutta nyt minä menen suihkuun ja nukkumaan, koska niin mun piti tehdä. hyvää yötä tähtöset.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti