perjantai 4. huhtikuuta 2008

hei alex, ystäväni.

on jo yö, ja väsyttää, mutta en voi mennä nukkumaan. on nälkäkin, mutta en jaksa syödä. luin blogista vanhoja tekstejä. lukeminen jäi siihen mistä alkoi viimeisin alamäki. ehkä ei ole vielä aika kerrata niitä asioita. ainakaan en pystynyt lukemaan niitä. kuunteles tätä. löysin yhden viisauden omaa käsialaani.

31.7.07

”mitä jos panin kaiken luottamukseni sinuun
ja sinä pidät minua vain pilkkanasi”

hahhah! olempas mä ennustaja! aika hyvä ennustaja! laitoin kaiken luottamukseni sinuun ja sinä heitit kourallisen kiviä sisääni kun raotin kuortani. kuori meni kiinni mutta kivet jäi. simpukassa hiekanjyvästä tulee helmi, mutta mitä tulee kivistä sydämessä? kuolema? ehkä ei.

löysin toisenkin viisauden. se ei ole omaa käsialaani.

Niinkuin paimen pitää huolen laumastaan, kun hän on lampaittensa keskellä ja ne ovat hajallaan, niin minä pidän huolen lampaistani, ja minä pelastan ne joka paikasta, minne ne ovat hajaantuneet pilvisenä ja pimeänä päivänä.
Hes 34:12

"minä pelastan ne joka paikasta, minne ne ovat hajaantuneet pilvisenä ja pimeänä päivänä." minä pelastan ne. joka paikasta. joka paikasta. pilvisenä ja pimeänä päivänä. pelastan sinut, joka kerta, joka kerta. en anna sinun horjahtaa alas asti. pidän sinusta kiinni. kiitos. kiitos. pidä kiinni.


Peikko, isoveljeni, arvaa mitä se sanoi. se sanoi että on ikävä minua. mulla on ikävä myös.

"et ole yksin tässä maailmassa mie olen täällä. hyvää yötä siskoseni ja koita nukkua."

"minäkin tykkään sinusta. :)"

"hassu sisko. ^^"


sellaisia isoveljiä on harvassa. joku joka on sinulle enemmän kuin veli. ystävä, isoveli. vaikka et olekaan sukua, olen silti pikkusiskosi. :)

ehkä mä menen nukkumaan. :) kello on aika paljon. 2:38

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti