maanantai 23. helmikuuta 2009

kysymysten sarja tänään

voiko palapelin palaset hioutua niin ettei ne enää sovi yhteen?
asettelen palaset aina uudestaan
ja ne hioo toisiaan
vielä niistä tulee kuvaa

voiko hiusten leikkaus vaikuttaa niin että on toinen ihminen?
katson peiliin ja kokeilen hiuksiani
minä siellä olen
eri hiukset vaan, eri minä

onko niin että toisina päivinä voi olla vaan yksin olemassa?
te olette menneet johonkin pois
omaan elämäänne
minä virtuaalimaailmassa

miksi aika menee eri tahtia välillä, miksi nopeasti joskus hitaasti?
sinä olet siinä aina silloin kun
nopeasti menee
ja hitaasti yksin liikkuu

2 kommenttia:

  1. Hei olin inspiroitu joistain sun teksteistä, varsinkin tyylillisesti. Niissä on joteski jänskä rytmi!

    VastaaPoista
  2. kiitos! mä olen vaivautunut siitä etten jotenki saa niitä koskaan mihinkään toiseen rytmiin mut kai niihin mun leima tulee ku niitä kirjotan.

    VastaaPoista