keskiviikko 4. helmikuuta 2009

25 faktaa.

tässä teille fb:ssä kiertänyt 25 faktaa. tässä teille kertomus siitä miksi en kirjoittanut sitä fb:hen ja tagaillut ihmisiä sinne.

tässä ihan kaikille tiedoksi etten aio kirjoittaa 25 asiaa tänne itestäni, voin tehdä sen blogiini ehkä jonain päivänä, mutta nyt tänne en. sieltä sen sitten voi joku lukea jos haluaa. vaikka onkin hauska idea mutta säälin niitä 25 ihmistä jotka joutuisivat mun muistiinpanooni. joten olen pahoillani että olen näin tylsä nyt.

1. en tykkää tälläisistä ketjujutuista
2. olen poistanut itseni jokaisesta vastaavasta muistiinpanosta
3. olen yöihminen
4. mun pitäisi lähteä töihin nyt
5. rakastan tanssimista
6. myös tanssimatolla
7. kirjoitan paljon ja mielelläni
8. rakastan ystäviäni
9. musiikkimakuni on laaja
10. jos ette tunteneet isääni, katsokaa minua niin tiedätte paljon
11. selkä reistailee
12. kahvi nam
13. haluaisin osata japania ja espanjaa
14. myös viittomakieltä
15. myös haluaisin soittaa jotain mutta tällä hetkellä en
16. mun täytyy nyt mennä pissattamaan koiraa
17. ja sitten lähteä töihin
18. mun pöydällä näyttää olevan melko paljon tavaraa
19. myös roskia
20. meseni on aina päällä
21. puhelimeni on aina päällä
22. en pysty aamuisin yleensä syömään
23. syön tällä hetkellä 4 eri lääkettä
24. te olitte niin söpöjä niiden 25 faktaa - kirjoitustenne kanssa
25. onneksi tämä on viimeinen, olen sen verran tylsällä tuulella ja kiireinen


kotona klo 16:11 jatkuu

26. en ole repinyt kynsinauhojani muutamaan päivään ja ne näyttää hyvältä!
27. mietin aina mitä ihmiset ajattelee kaikesta
28. koirani ja kissani tappelee "joskus"
29. kanini ja kissani eivät tappele
30. mietin töissä tänään mitä olisin voinu tänne kirjoittaa
31. koirani nukkuu peiton alla mielellään
32. etenkin mun kanssani peiton alla
33. kissani kehräys herättää mieheni usein
34. kirjoitin yhteen aikaan 3 kiitosta päivässä blogiini ja mietin joskus että voisi aloittaa sen uudelleen
35. mieheni tuli nyt kotiin töistä
36. ja me keitämme kohta kahvia
37. ja sitten menen neulahuovuttamaan
38. ja en tiedä missä on helmen tupa

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti