maanantai 15. joulukuuta 2008

hei Alex, rakas blogini!

olin tässä taannoin Jipun joulukeikalla. ihanaa. lauloi omia piisejä ja itselleen rakkaita joululauluja. tykkään Jipun lauluista. maan pinnalta kirjoitettuja, omasta tuskasta käsin mutta kertoo myös toivosta. niin. se yhdessä vaiheessa sano sitte että nyt voi keikuttaa lanteita sitte, kyl se Jeesuskin siellä tanssii ja on täällä kirkossa ennenki syntiä tehty. hymyilytti. sit se sano sen rumpalin nimen väärin kun se esitteli niitä. kun se huomas tehneensä virheen ni se repes. ku se pysty taas puhumaan ni se sano: "huvittavinta tässä on ettei tää rumpali oo mikään uus ja se on usein soittamassa. nyt te kuvittelette et mul on joku uus tyyppi täällä mut ei se oo." sitte se sano et viime keikalla kitaristillaki oli eri etunimi mitä nytte. :D ensi se ei meinannu esitellä sitäkää lainkaa mut yks taustalaulaja kuiskas sille oikeen nimen ja Jippu sano sen sitte äänee ja että: "no mä kelasin mikä sen etunimi on määttä määttä määttä mikä mikä..." sit se sano: "kaikkien nimet mä aina unohdan mut kaks nimee mä muistan, Jeesus ja mun oma nimi."

mut hei ihan oikeest ei kellään voi olla noin huono nimimuisti, mut vissiin voi. :D

sitte joku päivä katoin amélien. ihana. hymyilin varmaan koko yönkin nukkuessani vielä.

tänään kun olen kaiken lisäksi kuumeessa, pudotin saippuan varpaalle. sellaisen nestepullon. törkeen kipee ku kävelee.

sitte nyt mul on paska olo. kysyt miksi mut minä en tiedä. siksi että olen ollu niin kauan saikulla. syystä, mut siltikin. siksi että en päässy tänään tanssiharkkoihin just siitä syystä että olen kipeä. ja sitte ihan muuten vaan. krääh. menen nukkumaan itun kanssa.

Jippu <3
Amélie <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti