tiistai 12. elokuuta 2008

Urbaani

arvaa mitä Alex.
mulla alkaa urbaanin jälkeinen masennus. :P joillakin on kevät- tai kaamosmasennusta mut mulle se on urbaanimasennus. okei. sanotaa uudestaan, masennus on vähä eri asia ku tää olotila koska molemmat oon kokenu. mul on urbaanin jälkeinen alakuloisuus. päivät läpeensä oli ihmisiä joiden kans jutella ja nauraa. ja ahdistua. :P mul on joku paniikkihäiriö, ratikoissa ja linkoissa se tuli esiin. ahtaanpaikankammoksi sen ristin, vaikka joku arveli et se on paniikkihäiriö. olkoon mikä lystää nyt se on ahtaanpaikankammo.. ihanasti kyl suojelivat mua sekoomiselta.
tänään on sellainen olo, et täytyis pitää pää vaan kiinni. mitä ihmettä olen taas sanonut. okei, se oli jo eilen. joskus helpottaa kuulla et muutki on ihmisiä. tänään kuka ei sanonut sitä.
hyvää yötä. anna minun muuttua.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti