torstai 10. huhtikuuta 2008

huomenta alex

niin, huomenta.
olin emilialla yötä. ei jaksanut mennä enää kotiin ku oli niin paljon ostoksiakin (3 kassillista). nyt töihin. ostokset jää odottamaan mua tänne. väsyttää. väs.

toivon että olet mun kanssani tämän työpäivän. en jaksa yksin. en jaksa. pitäisi olla kauhean vastuullinen. en jaksa.

näin unta teemusta. plaa. mokomakin psk uni.

ketähän mun kans on. en tiedä. anne tai noora. vissiin anne. taitaa ollakin muuten. joo. paska ku mun ovikortti ei toimi.

auta nyt. selvittämään joku asia. en tiedä mikä se pitäisi olla että tulis parempi olo. sähä sen tiedät. ni auta. et mulle tulis parempi olo. ai mitä hyötyä mun hyvästä olosta? no en valittais koko ajan. on se sulleki varmaa rasittavaa.

nyt lähen. kello on jo 25 yli. moro.

(ps auta ny)


kulje mun kanssani
läpi pimeän kaupungin

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti