perjantai 29. kesäkuuta 2007

poika

miksi ystävä
asuu niin kaukana
miksi rakkaimmat tuntuu
aina olevan kaukana

lähellä ne
jotka ei ymmärrä
vaikka haluaisivat
minulle riittäisi
vain ymmärrys

miten voi
olla ystävä pojalle
jos rakastaa jo yhtä
omaansa

minä voisin
hyväksytäänkö se
täytyykö minun
pysyä etäisenä
vain siksi
että toinen on
väärää sukupuolta

elämä on vaan
niin outoa
täynnä ennakkoluuloja

toivoin
kunnes kuulin
tajusin sen itsekin
tarvitaan töitä
jotta voisi olla ystävä
enemmän töitä
jotta saa pitää ystävänsä
tosi paljon töitä
jotta saa pitää
pojan ystävänä

välitän paljon
ja haluaisin olla
sen pojan ystävä
mutta ymmärretäänkö se
oikealla tavalla

voiko vain
olla välittämättä
ennakkoluuloista

mutta minä teen sen
pidän kiinni
koska en selviä
ilman ystäviä
jotka ymmärtävät

en halua luovuttaa
mutta olen jo
aika väsynyt

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti